Πέμπτη, 13 Ιουνίου 2013

Μετακόμιση Τώρα...

Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί αλλά θα φύγω για τα ξένα... Θα φύγω να γλιτώσω γιατί με τόσα που γίνονται σε αυτό το νησί θα πέσει φωτιά να μας κάψει ( π.χ. αυτό με τον πάτερ το ακούσατε)... είμαι πολύ νέα για να πεθάνω ακόμη! Γι’ αυτό και θα φύγω λοιπόν… Μετακόμιση Τώρα όπως λέει και η Ελεωνόρα Ζουγανέλη
http://www.youtube.com/watch?v=C57fldS5ogM


Πήγα και βρήκα σπίτι στην Αγγλία, σε μια περιοχή λίγο έξω από το Λονδίνο. Το σπίτι το κλείσαμε και δώσαμε κα προκαταβολή χωρίς να το έχω δει... Το είχα δει βέβαια από φωτογραφίες αλλά ποτέ δεν είναι το ίδιο από κοντά. Ευτυχώς όμως και από κοντά μια χαρά είναι. Μην ρωτήσετε πόσα είναι το ενοίκιο…

 
Έγινε η μετακόμιση λοιπόν, μας πήρε 3 μέρες, 15 μώλωπες, 2-3 πιασμένους μυς και 2-3 χιλιάδες λίρες… αλλά τα καταφέραμε! Τώρα μένει να μετακομίσω κι εγώ μόνιμα και να βρω και μια καλή δουλειά που να με γεμίζει, όσο με γεμίζει το σπίτι και η συντροφιά…

 
Δύσκολη χρονιά, από όλες τις απόψεις και για όλο τον κόσμο, λίγο πολύ, πιστεύω. Έχω όπως την πεποίθηση ότι «τα καλύτερα έπονται» και ανυπομονούμε να τα ζήσουμε.

Μετακόμιση Τώρα...
 

4 σχόλια: